Sunday, February 6, 2011

Patung saya... (^^,)/V

sekarang jam sudah menunjukkan jam 1:01 WIB...
saya sekarang berada di dalam bilik, 
di temani MOMO, BOA dan KUTU....
MOMO, BOA dan KUTU nie merupakan patung kesayangan sya..


BOA

Nama Boa nie di ambil sebab patung nie saya beli di LABUAN... 
so xtau nak pkai nama apa, bg jelah BOA.... 
BTW, patung nie my parents hadiahkan utk saya...
I LOVE BOA.... ^_^


MOMO
nama patung nie pla di ambil sempena nama org yg bg sya patung nie..
kisah2 lampau zaman dulu kala..
so saya rasa, xpayahlah nak mention nama org tu kat sini kan...
I LOVE MOMO


KUTU

kutu nie xcually key chain rumah sya... 
so sebab dia nie slalu kotor... 
jd tulah sbb sya bg nama dia KUTU...
KUTU CIUT
              
selain dari patung2 tu smua... saya ada juga patung lain yg saya tinggalkan di sabah... 



KINO dan MOMO

DIDI


                                                  

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...